Meest gestelde Vragen

Hieronder vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen aan onze klantenservice. Mocht je vraag er niet bij staan, aarzel dan niet om contact op te nemen. Wij staan voor je klaar!

Bestellen

Plaats het artikel in de juiste maat in de winkelwagen door op de knop “Toevoegen aan winkelwagen” te klikken. Klik vervolgens in de winkelwagen op de knop “Afrekenen” om door te gaan naar de bezorging en betaling. Zodra de bestelling is geplaatst, krijg je een bevestigingsmail.

Als de maat van het product is doorgestreept, is het product niet meer op voorraad. Wanneer een artikel niet op voorraad is, kun je deze niet toevoegen aan de winkelwagen.

Je ontvangt van onze vervoerder DHL automatisch een mail met de track en trace. Wanneer je deze niet hebt ontvangen, kan het zijn dat de mail in de ongewenste mailbox is terechtgekomen. Mocht je de mail niet kunnen vinden, dan kun je altijd contact met ons opnemen, zodat wij met je mee kunnen kijken. 

Wanneer je nog geen bevestigingsmail hebt ontvangen, kan het zijn dat de mail in de ongewenste mailbox is terechtgekomen. Controleer altijd goed of het juiste e-mailadres is ingevuld. Mocht je de mail alsnog niet kunnen vinden, dan kun je altijd contact met ons opnemen, zodat wij je verder kunnen helpen.

Wanneer de bestelling die je wil annuleren/wijzigen, is bevestigd, kun je contact met ons opnemen. Zodra de bestelling al is verzonden, is het helaas niet mogelijk om de bestelling te annuleren of te wijzigen. Dan wacht je tot het pakket is aangekomen en kun je het retour sturen.

Ja, dat kan. In het checkout proces krijg je de keuze om de bestelling gratis in de winkel (in Rosmalen) af te halen. Je krijgt een bevestiging wanneer het pakket klaar ligt om af te halen. 

Bezorgen

Zodra het pakket is verzonden, ontvang je van onze vervoerder (DHL) automatisch een mail met de track en trace. Wanneer je deze niet hebt ontvangen, kan het zijn dat de mail in de ongewenste mailbox is terechtgekomen. Mocht je de mail niet kunnen vinden, dan ku je altijd contact met ons opnemen, zodat wij met je mee kunnen kijken. 

Onze vervoerder (DHL) kan verschillende dingen doen. Soms geven zij het bij de buren af en soms bij een DHL pakketpunt. Dit staat in de track en trace die je eerder hebt ontvangen via de mail. Vaak laat DHL dit ook weten door middel van een briefje in de bus of een mail.

Wanneer je het pakket (nog) niet hebt ontvangen, kan het zijn dat het bij de buren of een DHL pakketpunt is bezorgd. Dit staat in de track en trace die je eerder hebt ontvangen van DHL. Vaak laat DHL dit ook weten door middel van een briefje in de bus of een mail. Wanneer dit niet het geval is, kun je contact met ons opnemen zodat wij met je mee kunnen kijken. 

Wanneer je een bestelling bij ons plaatst en de bestelling moet geleverd worden in Nederland, zijn de verzendkosten boven de €75,- euro gratis. Als je een bestelling doet van onder de €75,- euro brengen wij €4,95 in rekening. 

Zodra je een bestelling hebt geplaatst op een werkdag voor 15:00 uur, wordt het pakket dezelfde dag nog verzonden. Vanaf dan krijg je een mail van onze vervoerder (DHL) met daarin de track en trace code van het pakket. Meestal wordt het pakket dan binnen 1 a 2 werkdagen geleverd. Om de specifieke leverdatum te bekijken, kun je de track en trace code van DHL raadplegen.

Het pakket wordt bezorgd door DHL.

Ja, wij bezorgen ook in België en Duitsland.

Retourneren

Wanneer u een retour wilt aanmelden kan dit door middel van een mailtje te sturen naar info@jeansbarn.nl. U vermeld in het onderwerp uw bestelnummer en geeft in de mail de reden aan. Wanneer wij de mail hebben ontvangen en verwerkt, sturen wij u een label retour van DHL. Hierbij stemt u in dat wij de retourkosten van normaal gesproken €6,50 delen door middel van €2,95 van het retour bedrag af te halen. Als u het via een andere vervoerder wilt retourneren zijn de volledige retourkosten voor u zelf. Mocht u vragen hebben over de retournering neem dan contact met ons op.

Is een artikel te groot of te klein? Geen probleem. Je kunt het artikel terug sturen en gewoon een nieuw artikel bestellen. 

Een artikel dat retour gezonden wordt, moet voldoen aan de onderstaande voorwaarden:

• Het artikel dient inclusief pakbon binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling aan JeansBarn retour te worden gezonden.

• Het artikel dient ongedragen en onbeschadigd te zijn.

• Het artikel dient te zijn voorzien van de aangehechte prijskaart en label(s).

• Het artikel dient deugdelijk te zijn verpakt.

Let op: alle retourzendingen die niet aan deze voorwaarden voldoen, worden niet geaccepteerd door JeansBarn!

U kunt via ons een retourlabel krijgen voor €2,95. Dit kunt u krijgen door middel van een mailtje te sturen met bestelnummer en reden naar info@jeansbarn.nl. Met uitzondering van beschadigde of incorrecte bestellingen. Neem ook in dat geval contact met ons op, zodat we met de juiste oplossing kunnen komen. Voor de actuele prijzen kun je terecht bij de vervoerder naar keuze.

Ja, dat kan. Bij JeansBarn in Rosmalen kun je kosteloos het pakket retourneren.

Zodra de retour in goede orde is ontvangen, wordt deze binnen 1 á 2 werkdagen behandeld. Binnen 5 werkdagen wordt de betaling door het betalingssysteem verwerkt.

Heb je via een platform (o.a. Bol/ Zalando) besteld? Dan gelden de retourvoorwaarden van het platform. Deze kun je vinden in het account van het desbetreffende platform.

Betalen

Je kunt met de volgende betaalmethoden betalen bij JeansBarn: Visa, Mastercard, Maestro, Klarna, Paypal, iDEAL, Bancontact / Mistercash en Sofort Banking

De methode kun je kiezen tijdens het checkout/afreken proces.

Ja, via Klarna kun je achteraf betalen. Je kunt deze betaalmethode kiezen op de checkout/afreken pagina.

Online is het niet mogelijk om contant te betalen. In de fysieke winkel in Rosmalen is dit wel mogelijk.

Zodra de retour in goede orde is ontvangen, wordt deze binnen 1 á 2 werkdagen behandeld. Binnen 5 werkdagen wordt de betaling door het betalingssysteem verwerkt.

Wij vragen je telefoonnummer voor het geval dat er iets misgaat met de bestelling of de bezorging hiervan.

Garantie en Klachten

Dat is vervelend om te horen. Stuur ons een mail met foto’s van de schade van het artikel. Op deze manier kunnen wij een gepaste oplossing vinden.

Dat is vervelend om te horen. Neem contact met ons op, zodat we samen tot de gepaste oplossing kunnen komen. 

Onze Winkel

De fysieke winkel is gevestigd aan Deken Fritsenstraat 63, Rosmalen. 

ma: 13.00 - 18.00 uur

di: 9.00 - 18.00 uur

wo: 9.00 - 18.00 uur

do: 9.00 - 18.00 uur

vr: 9.00 - 20.00 uur

za: 9.00 - 17.00 uur     

*Alle zon- en feestdagen gesloten.

De fysieke winkel aan Deken Fritsenstraat 63 in Rosmalen is te bereiken met eigen vervoer. U kunt recht voor de deur gratis parkeren. Ook kunt u met het openbaar vervoer komen. Het treinstation en busstop zijn op 5 minuten lopen afstand van JeansBarn.

Ja, dat kan. Bij ons in de winkel kunt u gewoon terecht om te winkelen. In de winkel krijgt u extra service en als u wilt een kopje koffie of thee.

De voorraad van de producten die online staan, is niet anders dan in de winkel. Wel kan het zijn dat sommige producten niet online staan, omdat we daar geen geschikte productfoto’s voor hebben. 

Ja, dat kan. In het checkout/afreken proces krijgt u de keuze om de bestelling gratis in de winkel (in Rosmalen) af te halen. U krijgt een bevestiging wanneer het pakket klaar ligt om af te halen. 

Overige vragen en opmerkingen

Staat jouw vraag er niet bij? Onze klantenservice is op werkdagen telefonisch en via e-mail bereikbaar: